İstanbul'da son 1 ay içerisinde 50 fırın kapandı

> Güncel 17 Ekim 2018 18:58
Videoyu Aç İstanbul'da son 1 ay içerisinde 50 fırın kapandı
A
a

İstanbul Fırıncılar Odası Başkanı Erdoğan Çetin, İstanbul'un bazı ilçelerinde son bir ay içinde 50 fırının kapandığını açıkladı. Çetin, artan maliyetler karşısında çok sayıda fırıncının ekmek çıkaramadığını belirtti.

İstanbul Fırıncılar Esnaf Odası Başkanı Erdoğan Çetin, un, elektrik, maya ve işçi maliyetlerini karşılayamadığından dolayı İstanbul’da 30 gün içerisinde 50 fırının kapandığını söyledi.

İstanbul Fırıncılar Esnaf Odası Başkanı Erdoğan Çetin,  yaptığı açıklamada, “Ekmek fiyatına zam yaptırmıyorlar. Beni günde yüzlerce fırıncı arıyor ve ‘un alamıyoruz’ diyor. Emin olun İstanbul’da çok sayıda fırıncı artık ekmek çıkaramaz duruma geldi. 30 gün içerisinde 50 fırın kapandı. Bunların ruhsatları var ve çoğunluğu da Eyüp, Gaziosmanpaşa, Esenyurt civarlarında yer alıyor” dedi.

‘EKMEK FİYATLARI MALİYETİMİZİ KARŞILAMIYOR’

Dolar fiyatının düştüğüne de dikkat çeken İstanbul Fırıncılar Esnaf Odası Başkanı Erdoğan Çetin, “Döviz fiyatı düştü. Ancak un satan firmalar bu konuda bir indirim yapmadı. Uncular indirim yapmayınca biz de ekmeğe zam yapamayınca belimiz bükülüyor. Uncular milli kahraman oldular, biz günah keçisi olduk. Güncel ekmek fiyatları maliyetlerimizi karşılamıyor” dedi.

‘KALEM ÜRÜNLER YÜZDE 40 ZAMLANDI’

Sözcü’de yer alan haberde, aklaşık tüm kalem ürünlerde yüzde 40 oranında bir fiyat artışı olduğunu belirten Çetin, “Un, tuz, maya, katkı maddeleri, doğalgaz ve elektrik fiyatları mayıs haziran ayı fiyatlarına çekilsin biz o zaman zam yapmayalım. Böyle olunca iflas ediyoruz, zarar ediyoruz, dükkanları kapatıyoruz” dedi.

 
1000
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
icon
seracettin ilcin 18 Aralık 2013 16:58

helal sana agzina saglik

0 0 Cevap Yaz
D C 10 Aralık 2013 19:47

çok kaliteli bir yazı gerçekten elinize sağlık ve gerçek

0 0 Cevap Yaz
arslan kılıç 24 Kasım 2013 15:26

saidi kürdi kürt oldugu için saidi nursi nurculugun kurucusu lideri oldugu içindir.saidi kürdi kürdistan bölgesinde yasarken ona verilen lakaptır bölgesel ve yetersiz bir tanımdır bugün için.saidi nursi ismi onun bütün dünya müslümanlarına hitap nur hareketinin kurucusu olmasıyladır.kürdiligi aşmıştır nursiliğe evrilmiştir.bir adam bir hastanede hekimse 10 yıl sonra başhekim olmussa ona artık başhekim denir hekim denmez.bir basbakan cumhurbaskanı olursa ona artık basbakan denmez.insanlar değişir ve dönüşür.saidi kürdi üstadın kendi deyişiyle hayatının eski said donemindeki adıdır.

0 0 Cevap Yaz
hiç ender hiç 11 Kasım 2013 17:37

Üstadın adını kullanan yazar arkadaşım:Üstadın yazılarından bir tane sadece getirebilir misin içinde milliyetçiliği(Irkçılığı)teşvik etsin? Var mı? Davası İman,gençliğin kurtuluşu hatta kendi ifadeleriyle 'mezara yaklaştığım şu son günlerde kuzeydeki baykuşların sesini duymayayım gençliğin imanı selamette olsun cehennemde de olsam gönlüm gül gülistan olur' derken nasıl üstadın ismini böyle şeylere alet ediyorsunuz? Kendisi kurdi lakabını kullanıyor. Evet bu bölgede yaşadığı için;yoksa Efendimizin (sav) yasakladığı ırkçılık için değil.......

0 0 Cevap Yaz
bhdr 10 Kasım 2013 14:38

her satırında düşmanlık, ayrımcılık ve hatta bölücülük bulunan; kupkuru ve yavan bir ırkçılıktan öteye gitmeyen, "ötekileştiriyorlar" derken, milyonları ötekileştiren; baştan aşağıya kaynaktan yoksun, kısır yorumlara ve iftira niteliğinde iddialara dayanan; kendi vatandaşını dahi aşağılayan; kardeşlik ve dostluk namına ve hatta insanlık adına hiçbir öneriye sahip olmayan, yapıcı hiçbir yönü bulunmayan, tamamıyla yıkıcı olan bu satırların yazarını kınıyorum. inşaallah bir daha benzer satırlarına burada veya başka bir yerde rastlamayız.

0 0 Cevap Yaz
bhdr 10 Kasım 2013 11:59

Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; büyük harflerle yazılan, hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

0 0 Cevap Yaz
cigdem ozturk 10 Kasım 2013 01:13

buram buram türk düşmanlığı kokan bir yazı.türkleri kürtlerin celladı diye tanımlamış bu söz fukarası.

0 0 Cevap Yaz
cıgdem 10 Kasım 2013 00:59

ahlat selçukluların ilk başkenti değil mi.türkler türkiye nin doğsundan batısına doğusuna ayak basmadan uçarak mı gitmişler.

0 0 Cevap Yaz
Hakan BİLİCİ 9 Kasım 2013 02:56

Merak edip okudum. Boş bi yazıymış...

0 0 Cevap Yaz
Bitlisin Kalbinden.. 8 Kasım 2013 23:41

Herşeyde yaptığınız demogojiyi burdada yapmaya devam ediyorsunuz....Öküzün altında buzağı aramak gibi...Kürdüyle Türküyle Bitlis Bitlistir....Tarihi...Şerefi...Hassasiyetleriyle Bitlis Bitlistir..Bitlisi Bitlis yapan insanıdır...Kürtlük veya Türlük değil...AKP ye çamur atacağız diyorsunuz ya atın...Nasıl olsa bi yerden bir şeyler yapıştırmak gerek...Ama unutulmamalıdırki ONURLU DURMAK İÇİN DÜRÜST OMAK LAZIM..Nimetullah kardeş...Bende Ordaydım ama dediklerinden....Anlattıklarından Zerre kadar eser yoktu...Bitlis YİNE BİTLİS ti Şanıyla şerefiyle..Ne bunu AKP nede ORADAKİ KÜRT VE TÜRK HALKI AYRI

0 0 Cevap Yaz
Metin TOSUN 8 Kasım 2013 20:48

Bitlis Kalesini İskender'in Komutanı İnşaa Etti Sanırım.Şimdi Bitlis Makedonların mı? İdris-i Bitlisi Osmanlıyla İttifak Yapmıştır. Ahlat'taki Mezarlar Uzaydan Gelmedi Herhalde. Son Durum Neyse Odur Kaşımaya Gerek Yok Bence.

0 0 Cevap Yaz
Xeyall 8 Kasım 2013 16:42

gerçekleri ifade etmişsin gerçekten kalemine yüreğine sağlık

0 0 Cevap Yaz
ilhnk 8 Kasım 2013 16:28

Kalemine sağlık.

0 0 Cevap Yaz
serdar baran 8 Kasım 2013 13:20