Elbistan'da ağır hasarlı binaların yıkım çalışması sürüyor. Güneşli Mahallesi'nde çalışma yapılan ağır hasarlı binalardan biri, bugün saat 13.48'de meydana gelen 4 büyüklüğündeki deprem sırasında yıkıldı.

Olayda ölen ya da yaralanan olmadı.

Uzmandan Yaz Tatili Uyarısı: Çocuklar Tatilde Ekrana Değil Gelişime Yönelmeli
Uzmandan Yaz Tatili Uyarısı: Çocuklar Tatilde Ekrana Değil Gelişime Yönelmeli
İçeriği Görüntüle

Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz, olayla ilgili sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, şu ifadelere yer verdi:

"Elbistan'da AFAD'ın açıklamasına göre 4 şiddetinde bir deprem gerçekleşti. İlk belirlemelere göre ağır hasarlı, yıkım aşamasındaki boş bir bina yıkıldı. Çok şükür ölü ya da yaralı yok. Allah memleketimizi her türlü felaketlerden korusun. Dualarınızı esirgemeyin."

Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)