Bitlis'in Güroymak İlçesi'nde Dem Parti Eş Başkan Adayları Mehmet Şirin Üncü ve Ulfiye Özcan, ilçede devrim niteliğinde bir projeyi hayata geçireceklerini duyurdular. Her İki Aday, Güroymak'ı çağdaş teknolojinin nimetlerinden yararlanacakları bir şehir haline getirmeyi amaçlıyor.

ghmgerkxsaahtdm.jpg

Kent Meydanı'nda Wifi Noktaları Oluşturulacak

Adayların öncelikli hedefi, ilçe sakinlerinin yaşam kalitesini artırmak ve ülke ile dünya gündemini güvenli ve ücretsiz olarak takip edebilmelerini sağlamak. Bu doğrultuda, Güroymak Kent Meydanı'nda ücretsiz internet noktaları oluşturacaklarını belirtti.

Bitlis’te tefecilik, uyuşturucu, kumar ve intihar vakaları gibi toplumsal olaylar masaya yatırıldı
Bitlis’te tefecilik, uyuşturucu, kumar ve intihar vakaları gibi toplumsal olaylar masaya yatırıldı
İçeriği Görüntüle

433901499-10161173702652173-4868075609394356013-n.jpg

Proje, Kent Meydanı'yla başlayacak ancak zaman içinde bütün belediye parklarına yayılacak. Böylelikle ilçe halkı, her zaman ve her yerde internete ücretsiz erişim imkanına sahip olacaklar.

433970841-10161173702647173-1443700092346527284-n.jpg

guroymak-130.jpg

Muhabir: MEHTAP ÇELEBİ