Ak Parti Bitlis Milletvekili Aday Adayı Listesi Netleşti

Bitlis 2 Mayıs 2018 21:59
Videoyu Aç Ak Parti Bitlis Milletvekili Aday Adayı Listesi Netleşti
A
a

Türkiye genelinde yapılacak olan milletvekili genel seçimlerde Bitlis’ten aday adayı olanların listesi açıklandı.

AK Parti Bitlis İl Başkanı Nesrullah Tanglay, aday adayların ve seçimlerin Bitlis’e ve Türkiye’ye hayırlı olmasını diledi. Bitlis Tarihindeki Aday adaylık rekor sayıya ulaştı.

Adalet ve Kalkınma Partisi’nden Bitlis için müracaat eden aday adayı listedeki isimleri ise şöyle:



KESİN ADAY LİSTESİ BU ADRESTE

 
1000
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
icon
Kadın vekil istiyoruz 21 Mayıs 2018 01:18

Bence Bitlis'te artık bir kadın milletvekili olmalı ülkemizde kadınlarda hak verilmeli bence kadınlar bir anne olduklarından insanlara şefkatle yaklasacaklarina eminim başkanım bu sene bizde kadın vekil istiyoruz

1 1 Cevap Yaz
Kesin Kanıt 12 Mayıs 2018 20:29

Vedat Demiröz şego aşiretine güvenio yalnız ben şegoluyum bu sene sana oy yokkkk akp yi gozumuzde karattın

1 1 Cevap Yaz
Bilgi 12 Mayıs 2018 20:25

Akp liyim . Bitlisin 5 ilçesinde ve merkezinde Vedat demiröz istenilmior. Vatandas cumhurbaskanı için oy veriyodu. Ama bu kez farklı olacak bitliste kaybedebilir.Bence listeden cıkarılması gerek yoksa millet ters adım atacak. DUY REİS DUYY sonra deme nie alamadık. Bitlisi kaybetmeyelım

0 0 Cevap Yaz
bir bitlisli 8 Mayıs 2018 15:52

hepsi boş

2 2 Cevap Yaz
Mehmet 8 Mayıs 2018 12:35

Allah yolunu açık etsin Remzi OTO. Çok donanımlı, iyi niyetli, vatanını ve milletini seven, memleketini düşünen, üretken, memleketi için çok güzel projeleri olan ve bu projeleri hayata geçirebilecek bilgi ve beceriye sahip birisin. Allah utandırmasın, dualarımız seninle.

2 1 Cevap Yaz
Bitlis Merkez 7 Mayıs 2018 15:54

Milletvekili dahil 32 tane aday adayımız var. Bizler kiminin niteliği ne? devlet tecrübesi nedir? Ankara'yı ne kadar biliyor? Bitlis'in sorunlarını ne kadar biliyor? Bitlis ile ilgili projeleri varmı dır yok mudur? Milletvekilliği yaptığı halde Bitlis'e katkısı ne olmuştur? Say bitmez. Bu kriterleri ortaya koyduğumuzda kimin ne olduğu ortaya çıkar. Ama tek sorunumuz bazı adayların tepeden gelmesi. 2015 Hazıran seçiminde olduğu gibi. İnşallah bu sefer öyle olmaz. Birini tanımak istiyorsanız sizlere tavsiyem gidin görün konuşun veya işiniz Ankara ya düştüğünde bir uğrayın. İnanın kapısı herkese açıktır. Bu kriterleri uyan bana göre tek bir aday var ve yıllardır Başbaklıkta üst düzey bürokrat ve devleti ve bitlis i en iyi bilen kişidir REMZİ OTO. Duygusal değil objektif olmamız gerekir. Bitlis miz en iyisine layıktır.

3 2 Cevap Yaz
bitlisli 7 Mayıs 2018 01:56

vedat demirözü kesinlikle istemiyoruz kendine hayrı olmayanın bitlise ne hayrı olur bitlise ne yaptı zeki peker sayesinde ordasın adam olsanız zeki pekeri ilk sıraya koyarsınız vahit kiler ve cemal taşar

4 5 Cevap Yaz
Kesin Kanıt

Aynen kardes rahat ol . Vedat olduqu sürece kaybeder akp

0 1
reis 6 Mayıs 2018 20:08

benim için kişiler önemli değil kim gelirse gelsin fark etmez..yanlız gelen elini vicdanına koyup ona göre hareket etsin halka hizmet hakka hizmettir bu yüzden hesabınıda Allaha verecektir...........

3 2 Cevap Yaz
bekirrr 6 Mayıs 2018 13:11

değerli arkadaşlar 2. sıra adayı güroymak ın hakkıdır kim ne derse desin kesinlikle ...Güroymak a haksızlık yapılıyor herkes bunun bilincinde...En iyi aday da RIDVAN SİNECEN dir....bu böyle biline ..

4 6 Cevap Yaz
cahil 5 Mayıs 2018 20:25

bunlardan hangisi en fazla biat edecekse kesin o adaydır.

2 1 Cevap Yaz
GERÇEKLER 5 Mayıs 2018 14:34

Vedat demiröz vekil yapanlar zeki peker ve edip safter gaydalıdır vedat demiröz e 1 inci sırayı verdiler kendiler çalıştı çırpındı vedat demirözü meclise gönderdiler kendileri kaldı yaya .şimdi ALLAH için bu halkın kaderini değiştirmeyin Bu insanlarımızın sorunlarını dile getirecek gerçek halktan ve hak tan yana olanları gönderelim meclise vedat demizröz tatvan da Hizmeti yok

5 1 Cevap Yaz
orjinal Bitlisli 4 Mayıs 2018 19:56

kim aday olursa olsun vallahi vedat demiröz ü 1 inci 2 inci sıra verirseniz size Oy YOK Çünkü memlekete zerre miskal kadar fayda sağlamamıştır Sn zeki peker ve diğer abilerimizin sayesinde vekil olmuştur geçen dönemler bu dönem lütfen zeki abi olacaksan sen ol

6 6 Cevap Yaz
SUAT KAYA 4 Mayıs 2018 19:38

Bugün aday adaylarımız teşkilatımızda hitapta bulundular. Bir çoğu sanki aynı şeyi anlatıyordu. Sanki ortak bir metin üzerine çalışmışlar gibiydi. Ancak içlerinden dikkatimi çeken bir tek aday oldu. Açıkça söylemek gerekirse kendisine karşı çok ön yargılıydım. Lakin bugünki konuşmasından, duruşundan anladım ki ön yargım varmış. Kendisi Bitlis Milletvekilliği makamını işgal etmeyecek kadar dolgun konuştu. Çok etkiledi konuşmaları beni. Hatta adaylar teşkilatımızdan ayrıldıktan sonra çok şaşırdık ve aramızda yine o aday adayı hakkında konuştuk. Etkilemişti bizi. Kendisine bu kutlu yürüyüşte başarılar diliyorum. İnşallah listeye girer ve Milletvekilimiz olur kendisi. Çok büyük başarılar yakalayacağını düşündüm. Zeki Peker beyi destekliyordum ancak bugün fikrim tamamen değişti. Evet bunu söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ancak sanırım MÜCAHİT KUMANDAVEREN'i destekleyeceğim.

8 2 Cevap Yaz
TATVANLI 4 Mayıs 2018 03:17

Memleketimiz için hayırlı olan olur inş Gönlümüz Gaydalı

8 1 Cevap Yaz
TATVANLI 3 Mayıs 2018 20:33

Bu listede bu memlekete faydası olan ZEKİ PEKER ,NURİ DAĞDAĞAN ,VE CEMAL TAŞAR Gidin bakın tatvanlı bitlisli çalışıyor cemal bey tatvanlı gençleri ekmek sahibi yaptı. Vahit bey turexs firması sizin killer market sizin ama Bitlisi işe almıyorsun .Hep tokatlı çalıştırıyorsun git tokat tan aday ol. YILLARDAR hizmetten sevdadan söz ettiniz bir hava alanı bile yalan oldu hastanemizi götürdünüz rahva ya o karda o kışta o sis fıtınada orda yaşayan siz değilsiniz hizmet edeceğiniz insan yaşı fakir yoksul o karda o kışta nasıl gitsin hastaneye Bu hizmet mi ? insanlarımız aç gençlerin piskolojisi bozuk 40 yaşında adamlarız kardeşimizden harçlık alır olduk ya hizmet sizin işiniz değil

8 4 Cevap Yaz
istemiyoruz 3 Mayıs 2018 20:20

Vedat demiröz istemiyoruz kesinlikle gitsin kendi memleketinden aday olsun memlekete amatem ameçem ile kalkmış hizmet veriyor iş ve aş ver hani nerde

6 6 Cevap Yaz
Furkan 3 Mayıs 2018 18:54

Adayımız Mücahit Kumandaveren. Böyle bir adam bu memlekete bir daha zor gelir.

8 5 Cevap Yaz
şiyar 3 Mayıs 2018 18:43

tahsilli biri olsun. eğitimli olsun.gençlerimize destek olacak biri olsun. çalışkan biri olsun.bitlise katkısı olsun.

3 7 Cevap Yaz
bitlis li 3 Mayıs 2018 10:06

Adayların için de en hayırlısı RIDVAN SİNECEN dir....

5 7 Cevap Yaz
Faruk Norşinli 2 Mayıs 2018 23:07

3 kişi belirlenecek oda demiştlerdi istişare toplantılarında genel merkez belirleyecek her biri 6 bin tl para vermiş şimdi gitsen bu fakir fukaraya 1 tl yardımda bulun desen hiçbiri elini cebine atmaz

13 8 Cevap Yaz
Gökhan 2 Mayıs 2018 23:03

Liste her ne kadar dolu olsa da hepsini çoğumuz tanıyoruz fakat Bitlis için bir tane dikili ağacı olan var dediğimizde listenin içinde oda Zeki Pekerdir

18 7 Cevap Yaz

Bunlar da İlginizi Çekebilir
hava durumu HAVA DURUMU
arşiv HABER ARŞİVİ
Haber İhbarı
Nöbetçi Eczaneler

Sitedeki tüm harici linkler ayrı bir sayfada açılır. Siteadi harici linklerin sorumluluğunu almaz.